Uutisarkisto
02.03.2016
Findiesel alkuvuosi 2016
22.01.2015
Brabus
21.01.2015
JPM -Trade tavella
21.01.2015
15 Scaniaa jo ohjelmoitu
03.10.2014
Findiesel asiaa
03.10.2014
Vuokratyö ja JPM -Trade
01.07.2014
JPM -Trade Heinäkuun tarjous
06.06.2014
JPM -Trade
26.05.2014
Findiesel Kesä 2014 tiedote
02.04.2014
Findiesel ja Deeret
 

1.8T VAG - konsernin autojen ahtimet

08.05.2013


Vag K03-0029 STD.
690€   

- vakio ahdin jonka tehoalue riittää luotettavasti n. 190Hv.  

 Tarvittavat muutokset. Ahdin, softa

 

K03-0073 aka BEX.950€

- BEX -moottorin ahdin jonka tehoalue on 200-210Hv.

 Tarvittavat muutokset. Ahdin, softa ja putkisto 

 

K04 Upgrade 1. 38/42/#5  990€

- K04-tehtaan vastaavuus - Fin-Turbo viritysahdin tehoalueelle 200-230Hv.
- Pakopesä on avarampi kuin tehtaan tekemässä viritysahtimessa.

Tarvittavat muutokset. Ahdin, softa , suuttimet, (bensanpaineensäädin 4bar),
putkisto ja välijäähdytin.        

 

K04 Upgrade 2. 40/42/ #5  1040€

 - K04 - Fin-Turbo viritysahdin tehoalueelle 230-250Hv.

Tarvittavat muutokset. Ahdin, softa , suuttimet, (bensanpaineensäädin 4bar), putkisto
ja välijäähdytin. VAG 1.8T  pitkittäiskoneeseen. Turbo käy suoraan vakion tilalle pitkittäiseen
moottoriin (A4, Passat, Suberb). Tehoreservi aina 250 hv teholle. Tarvittavat muutokset.
Ahdin, softa, suuttimet, (bensanpaineensäädin 4bar), putkisto ja välijäähdytin.
Saavutettu teho riippuu auton kokonpanosta ja yksilöstä. Myös ilman kosteus ja lämpötila vaikuttaa tehonmäärään.                                                                                                                                               

                                                                                                                                                                                                                             

K04 Uppgrade 3. 42/42/ #5  1190€

 - K04 - Fin-Turbo viritysahdin tehoalueelle 250-265Hv.

VAG 1.8T  pitkittäiskoneeseen. Turbo käy suoraan vakion tilalle pitkittäiseen
moottoriin (A4, Passat, Suberb), imukaulan halkaisija on hieman vakiota suurempi,
kok. halk. 47mm, johon vakio imuletku menee. Tehoreservi aina 265 hv teholle,
pakosarja rajoittaa tehoa. Tarvittavat muutokset; Ahdin, softa, suuttimet,
(bensanpaineensäädin 4bar), putkisto ja välijäähdytin.
Saavutettu teho riippuu auton kokonpanosta ja yksilöstä.
Myös ilman kosteus ja lämpötila vaikuttaa tehonmäärään.

 

                                                                 

Huom! BFB-koneessa ei ole AEB-moottorin kaltaista
polttoaineen paluulinjaa,
jossa mm. bensanpaineensäädin sijaitsee bensatukin päässä.
Tämä tulee ottaa huomioon, bensan saannin suhteen.


FIN-Turbo Oy
Sammontie 10
70900 Toivala

Fax: 017 - 580 8100
S-posti: fin-turbo@fin-turbo.fi
Avoinna: ma-pe klo 8 - 16:30



Powered by Smart Kotisivutyökalu